Jeugd

De naam zegt het al, de jeugdcommissie binnen VV Sleeuwijk houdt zich bezig met alles wat met jeugdvoetbal te maken heeft,  van het regelen van extra activiteiten tot het vullen van de toernooien aan het einde van het seizoen. De jeugdcommissie heeft maar één doel en dat is er voor te zorgen dat alle jeugd zonder problemen aan voetballen toe komt en daarbij het belangrijkste aspect niet uit het oog verliest: plezier!

De jeugdcommissie

Erik Pruijsen - voorzitter
Angelique Slagmolen – secretaris
Dennis van der Dussen – coördinator JO13, JO15 en JO17
Bas van Ooijen - coördinator JO13 en algemene zaken
Gerben Bok – coördinator JO07 t/m JO12
Corine van der Bend – coördinator meisjeszaken
Vacature – nevenactiviteiten

contact: jeugdcommissie@vvsleeuwijk.nl

toernooien: jeugdtoernooien@vvsleeuwijk.nl
wedstrijden: jeugdwedstrijden@vvsleeuwijk.nl

Voor het verplaatsen van beker- en competitiewedstrijden van de jeugd kunt u contact opnemen via jeugdwedstrijden@vvsleeuwijk.nl.

Het jeugdplan

Aan het einde van het seizoen 2007/2008 is het jeugdplan van v.v. Sleeuwijk door het bestuur opnieuw vastgesteld. Het jeugdplan biedt een handvat voor nieuwe leiders en trainers en geeft richting aan de jeugdafdeling van onze club.

Het jeugdplan van v.v. Sleeuwijk bevat naast de doelstellingen, een organisatorisch deel en een technisch deel. In het organisatorische deel kunt u kennis nemen van de organisatie van de jeugdcommissie, de taken van commissieleden en de verwachtingen ten aanzien van trainers, leiders, scheidsrechters en spelers. In het technische deel is aangegeven wat de doelstellingen zijn per leeftijdscategorie en waar de accenten gelegd moeten worden.

Seizoen 2011/2012

Het jeugdplan is aan het begin van het seizoen weer volledig geactualiseerd en bovendien uitgebreid met een gedetailleerde uitwerking van onze technische doelstellingen. Per categorie zien hoe spelers in elkaar steken, wat zij moeten kunnen en hoe je dit kunt bereiken? Download dan snel het laatste jeugdplan!

> Het Jeugdplan 2011 downloaden

Nieuw dit seizoen is het rode draad-document voor de keepers. Klink op de link hieronder om dit document te downloaden en te zien wat er per leeftijdscategorie van keepers verwacht wordt en hoe we dit kunnen realiseren.

> Het rode draad-document voor keepers downloaden

Banner Verdoold Rijopleidingen