Historie Kampioenschap Sleeuwijk 1 - deel 6

Historie kampioen 2001-2002

In het seizoen 2001-2002 werd Sleeuwijk, o.l.v. trainer Theo de Boon, overtuigend kampioen in 3D. Met nog 2 wedstrijden te gaan was Sleeuwijk niet meer te achterhalen door SV Capelle, waar Sleeuwijks nieuwe trainer Antoin van Pelt als aanvoerder speelde.

Op de elftalfoto zien we:
Boven vlnr Benno van Wijk (assistent scheidsrechter), Michel Schram, Raymond van Kessel, Siebren Koek, Pasqualle Verwoerdt, Bert Looij, Marc Paul van Bennekom, Martin Koek (leider);
midden vlnr Arie Dekker (herstel trainer), Theo de Boon (trainer), Dimitri Rombouts, Remko Viveen, Michel Smits, Wout Saaman, Martin Lex, Ruub Vogel (voorzitter), Co van Iersel (leider);
onder vlnr Jacco Paans (verzorger), Hein van Laar, Frank van Bennekom, Bob van der Windt, Patrick Werther, Raymond Duizer, Murat Tatli, Erik Pruijsen, Eva Bekkers (verzorgster).

Banner Cando