Vrienden van Sleeuwijk

De Business Club Vrienden van Sleeuwijk biedt haar leden een platform om op informele manier zakelijke contacten te leggen en onderhouden met interessante partijen uit de omgeving van Sleeuwijk.

De Business Club is verbonden aan Voetbalvereniging Sleeuwijk. De doelstelling van de Business Club is om vv Sleeuwijk op verschillende fronten te ondersteunen, met name gericht op het opleiden en doorstromen van eigen jeugdspelers naar de selectie van Sleeuwijk 1. De Business Club wil vv Sleeuwijk op een dusdanige manier ondersteunen dat het de sportieve doelstelling om met een team vanuit de eigen opleiding een stabiele 2de klasser te worden te realiseren. Dit willen we bereiken zonder dat de huidige verenigingscultuur hierdoor in het geding komt.

Het is zeker NIET de bedoeling om uit de jaarlijkse bijdragen van de leden spelers van het eerste elftal te betalen.

De sportieve doelstelling van vv Sleeuwijk "Onze jeugd opleiden om met een team vanuit de eigen opleiding een stabiele tweede klasser te worden", wordt volledig door de leden van de business club gedragen.

De jaarlijkse contributie bedraagt € 500,- (excl btw). Het jaar loopt van 1 januari tot 31 december. Een lidmaatschap is jaarlijks opzegbaar. We streven er echter naar om met u als lid van de Business Club een langdurige samenwerking aan te gaan.

Er worden per seizoen 4 bijeenkomsten/evenementen georganiseerd door de Business Club, welke de mogelijkheid biedt aan de businessclub leden om te netwerken. Dit gebeurt in een ontspannen setting waarbij gezelligheid een belangrijke rol speelt.

Indien u interesse heeft om lid te worden van de Business Club kunt u contact opnemen met vriendenvansleeuwijk@vvsleeuwijk.nl. Wij hopen u als nieuw Businesclub lid te kunnen begroeten. Klik hier voor het aanmeldformulier.

Sportieve groet,
Bestuur Business Club "Vrienden van v.v. Sleeuwijk"
Danny Biemans
Rick van Andel