Inleveren sleutels, waterzakken, wedstrijdballen, tassen met tenues jeugdteams en overige kleding!

Beste trainers/leiders,

Het voetbalseizoen 2023-2024 is bijna afgelopen en op nog een enkele training of toernooi na is iedereen wel toe aan een korte zomerstop.

De vakantieperiode komt er aan en wij wensen iedereen bij deze alvast een welverdiende vakantie toe.

De bovenbouwteams die op zaterdag 10 augustus willen starten, kunnen dit in overleg met Bas doen. (sleutels, hesjes, ballen).

Op zaterdag 17 augustus kunnen de sleutels, ballen en tassen door trainers/leiders weer opgehaald worden tussen 11.00 – 13.00 uur in de commissiekamer.

Hopelijk zien we iedereen dan weer heerlijk uitgerust terug op de velden.

Bij deze het verzoek aan jullie allen om het volgende in te komen leveren a.s. zaterdag 22 juni van 9:00 tot 11:00 uur,

Tassen met tenues, wedstrijdballen, waterzak, hesjes. Alles uiteraard schoon inleveren!

Indien trainers/leiders in het bezit zijn van een coachjas en andere presentatiekleding en komend seizoen niet meer actief zijn, deze dan ook graag inleveren.

Presentatiepakken en eventueel andere presentatiekleding ook inleveren van de kinderen uit je team indien er gestopt wordt met voetballen.

De jeugd die doorstroomt naar de senioren, mogen hun presentatiepak behouden.

Tot zaterdagochtend 22 juni a.s.!

Jeugdcommissie VV Sleeuwijk

Algemeen nieuws, geplaatst door dick konings op 30 mei 2024