Roefman/vrouw van het jaar

Op vrijdag 28 juni is Michel Baardman tijdens de vrijwilligersavond verkozen tot Roefman van het jaar.

Het bestuur heeft deze keer iemand gekozen die al jaren heel veel tijd steekt in de basis van onze vereniging. Namelijk training geven en voetballen. Sinds 2014 traint Michel al jeugdteams voor de vereniging. Het mooie is dat dit bijna altijd de "lagere" jeugdteams zijn geweest. Dus juist het 2de of 3de team in een leeftijdscategorie. Dit zijn voor ons als vereniging altijd de teams die lastiger te bemensen zijn. Maar ook de teams waar de voetbalkwaliteiten soms wat minder aanwezig zijn. En ook teams waar randzaken en houding en gedrag vaak een grotere uitdaging geven voor de trainers. Michel doet dit dus al 10 seizoenen. Vorige seizoen heeft hij zich zelfs opgeworpen als trainer voor een team dat zonder coach kwam te zitten en heeft hij dat team er een half jaar lang bij gedaan. En volgend seizoen gaat hij de O19-2 trainen. Dit soort mensen zijn voor onze vereniging zo ontzettend belangrijk. De selectieteams staan vaak in de picture en daarvoor vinden we makkelijker een trainer, maar juist de niet selectieteams hebben een goede begeleiding nodig. Vandaar dat we als bestuur hebben besloten dit jaar Michel Baardman Roefman van het jaar te maken.

Namens het bestuur alle vrijwilligers en medewerkers van de vereniging hartelijk bedankt voor jullie inzet. Zonder jullie zijn we als vereniging namelijk helemaal niets waard.

Algemeen nieuws, geplaatst door Peter Hermus op 29 juni 2024

Banner Cando